نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2916
-
الف
+

اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» برای اولین بار در آفریقا

فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» برای نخستین بار در قاره آفریقا اکران می شود.

مدیران جشنواره سینمایی «تصوير و زندگي» سنگال، مذاكرات خود را كارگردان فيلم «محمد رسول‌الله (ص)» براي نمایش اين فیلم در سنگال که برای نخستین بار در قاره آفریقا انجام می‌شود، آغاز کرده‌اند.

به گزارش آی فیلم2 به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «سید حسن عصمتی» رایزن فرهنگی ايران در سنگال با «مصطفی نیان» مدیر جشنواره سینمایی «تصویر و زندگی» سنگال دیدار و با وی درباره همکاری سینمایی مشترک بین دو كشور و نيز نمایش فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» در اين جشنواره گفت‌وگو کرد.

مصطفی نيان در اين ديدار، با اشاره به جایگاه سینمای ایران در جهان، اظهار داشت: از حضور دستاوردهای سینمایی ایران به ویژه سینمای دینی آن در هجدهمین دوره جشنواره «تصوير و زندگی» استقبال می‌کنیم.

امضای تفاهمنامه همکاری، تشکیل انجمن سینمایی ایران و سنگال و برگزاری هفته سینمایی مشترک ایران و سنگال، از دیگر محورهای این ديدار بود.

گفتني است مدیران جشنواره سینمایی «تصوير و زندگی» سنگال، مذاكرات خود را با «مجيد مجیدی» كارگردان فيلم «محمد رسول‌الله (ص)» در خصوص خرید و نمایش اين فیلم در سنگال که برای نخستین بار در قاره آفریقا انجام می‌شود، آغاز کرده‌اند.

همچنين هجدهمين دوره جشنواره سینمایی «تصوير و زندگي» سنگال از 14 تا 18 مهر(میزان) امسال در داکار (پايتخت) برگزار می‌شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر